آنچه باید انجام شود در حدود 4 سانتی متر کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست های دیگر متفاوت است، آن را نمی توان توسط عمل حذف شده است. تا به امروز، هیچ روش درمانی برای این بیماری وجود دارد، به طور عمده از راه های است برای به تاخیر انداختن کلیه می رود شکست با کنترل فشار خون و جلوگیری از عفونت.

کیست 4 سانتی متر به اندازه کافی بزرگ را فشار دهید کلیه ها است، بنابراین شما باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به آنها را. شما می دانید که این کیست ها می باشد مناسب برای عمل نیست، بنابراین شما نیاز به پیدا کردن راه های دیگر برای حل این مشکل. چینی گیاهان دارویی پزشکی با اثرات جانبی آن و اثر درمانی قابل توجهی توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کوچک شدن کیست به طور طبیعی، چه چیزی بیشتر، می تواند رشد کیست مهار، بنابراین در حال حاضر پزشکان همیشه آن را توصیه به عنوان انتخاب اول از این بیماری است. اگر شما شخصی را که از این بیماری رنج می برند، شما باید فکر می کنم از آن را به شما بدهد. اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما را ترک مشورت، ما شما را با اطلاعاتی که شما می خواهید در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخ دهید.

پزشکان بیماران یادآوری به این بیماری باید آزمایش عملکرد کلیه و آزمایش ادرار در زمان برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را انجام دهید. در همان زمان، آنها نیز باید با توجه به سطح فشار خون پرداخت، یک بار آن را بالا می رود، شما باید اقدامات بلافاصله.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و یا منقبض کیست از آن نیاز دارید، شما خوش آمد به ما ایمیل هستند، ما در اینجا برای کمک به شما به صورت رایگان. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1218.html

 





:: برچسب‌ها: درمان PKD، کیست 4 سانتی متر در کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: